Returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.

Reclamatiile clientului cu privire la necorespunderea calitativa/cantitativa a produsului/produselor livrate, trebuie facute intr-un termen de maximum 24 de ore de la livrare, obigatoriu in scris, si trimise pe e-mailul societatii contact@invitatiilovestory.ro

Renuntarea la cumparare se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier, si doar pentru produsele nepersonalizate. Produsul/produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat ( in ambalaj original cu toate accesoriile, cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de aproximativ 30 zile calendaristice de la retur.

In cazul in care exista diferente cantitative constatate la momentul predarii -preluarii produselor , se va intocmi un proces verbal de constatare , care va fi semnat de reprezentantii ambelor parti, repetam reclamatia trebuie facuta in maxim 24 de ore in scris si trimisa pe e-mailul societatii.

Societatea va solutiona reclamatia clientului, dupa primirea si verificarea produselor returnate, iar in cazul in care considera reclamatia clientului intemeiata , va inlocui produsul/produsele defecte, pe cheltuiala clientului.

Societatea isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea si a nu-si asuma responsabilitatea produsului/produselor,  a caror defectiune provine din manipularea lor gresita ( inclusiv a firmei de curierat) ori datorita finisarii si confectionarii lor.

Societatea nu raspunde pentru produsul/produsele reclamate cu lipsuri cantitative, deficiente calitative daca acestea au fost revandute sau introduse in lucrari, ulterior receptiei.

In cazul invitatiilor de nunta/botez sau in cazul produselor personalizate, cumparatorul are dreptul sa notifice in scris vanzatorului ( pe email-ul contact@invitatiilovestory.ro), ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in cazul in care nu a dat ,, Bun de tipar” , ,,Bun de personalizat”.

Pentru produsele personalizate, clientul nu poate renunta la cumparare. Ordonanta nr 130 din 31 august 2000, republicata in 2008 prevede:

,,Art.10-Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit astfel: (…)

…………………………………………………………………………….

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate (…)”