Intrebari frecvente

1.Care este numarul minum de bucati/invitatii ce se poate comanda ?

Comanda minima este de 50 bucati pentru nunta si 30 bucati pentru botez.

2. Care este durata unei comenzi?

Comenzile sunt livrate in aproximativ 10 zile de la confirmarea ”bunului de tipar” ( noi incercam sa livram in cel mai scurt timp posibil :-) )

3. Am nevoie urgenta de o comanda, se poate realiza ?

Sigur ca se poate, exista o taxa de urgenta in functie de comanda si complexitate. In acest caz, comanda ajunge la destinatie in aproximativ 3 zile.

4. Unde se poate face o comanda ?

Comanda se poate face online ( recomandat :-) ) , si pe email la contact@invitatiilovestory.ro , si trebuie sa contina :

-cod produs

-numar de bucati

-text si culoare text

-nume destinatar, telefon, CNP, adresa, mail

5. Se pot realiza si alte modele decat cele de pe site ? 

Bineinteles ca da, facem invitatii la comanda, si fiecare design trebuie sa fie pe sufletul vostru, ca sa va reprezinte.

In acest caz, trimiteti un email la contact@invitatiilovestory.ro care sa contina toate dorintele voastre.

6. Se pot schimba culorile si fontul unui model ?

Da, sigur ca da, culorile se pot schimba la aproape orice model, cu cateva exceptii, iar fontul il puteti alege in functie de preferinta, cu mentiunea ca trebuie sa aibe diacritice.

7. Vom primi o macheta in format electronic ? 

Dupa plasarea comanzii ferme, veti primi pe email o MACHETA cu invitatia dvs. Textul si datele le verificati dvs cu foarte mare atentie, dupa care trimiteti un email cu ” Bun de tipar”.

8. Nu imi ajung invitatiile !!! Se poate face o completare la comanda ? 

Da, sigur ca se poate :-) ,trebuie sa trimiteti un email pe contact@invitatiilovestory.ro , unde sa specificati ca doriti o suplimentare. Se vor plati taxe pentru un tiraj mai mic.

Dragii mei, incercati sa calculati la inceput o marja de eroare, daca se poate.

9. Se pot comanda mostre  ?

Da, sigur ca da, se poate in majoritatea cazurilor, exceptie facand invitatiile de nunta din Colectia Clasic , unde comanda minima este de 50 de invitatii.

Mostrele se livreaza doar cu plata integrala in avans, prin virament bancar.

10. Pot comanda meniuri, numere de masa, sau marturii daca nu am facut invitatiile de nunta/botez la Love Story Events ?

Da, sigur ca se poate. Nici o comanda nu este conditionata de o alta comanda anterioara.  Alegeti ceea ce este pe sufletul vostru.

11.Care sunt costurile transportului?

*  Gratuit, ridicare personala direct de la sediul din Cluj-Napoca
 
*  DPD Classic- 18,6 roni- daca adresa de expeditie se afla intr-o localitate unde are sediu firma de curierat DPD (retea de distributie). Pretul este valabil pentru colete ce nu depadesc greutatea de 3 kg. Daca se depaseste greutata de 3 kg  se adauga 1,02/kg in plus. In cazul in care adresa de destinatie se afla in alta localitate decat  cele in care au sediul firma de curierat , se platesc in plus km de la cel mai apropiat sediu al curierului pana la adresa destinatarului. Love Story Events nu-si asuma responsabilitatea pentru eventalele intarzieri sau neplaceri ( inclusiv deteriorarea produselor) privind livrarea comenzilor.  Prin DPD – SC Dymanic Parcel Distribution SA., coletele ajung la destinatie in 1-3 zile lucratoare

 

Cheltuielile de transport si ramburs sunt suportate de client.

Prin curier rapid coletul ajunge la destinatie intr-o zi, maxim doua zile lucratoare.

12. Cum se face plata?

Plata se face prin ramburs la primirea coletului pana in 200 roni  sau in avans prin transfer bancar.

13. Se pot trimite invitatii in strainatate ?

Sigur ca se poate, durata de livrare fiind de aproximativ 10 zile lucratoare, iar pretul de aproximativ 150 roni, in functie de greutate si tara. Plata se face integral prin transfer bancar, inainte de livrarea coletului.

14.Ce inseamna asamblarea ? 

Asamblarea presupune imbinarea/unirea pieselor invitatiilor de nunta sau marturiilor. Unele invitatii de nunta sunt confectiontate din mai multe piese, asamblarea fiind optionala intre 0,3 si 0,6 roni/bucata.

15. Se poate face consiliere gratuita daca nu sunt decis ce sa aleg ?

Cu mare drag, in cazul in care nu stiti ce sa alegeti, ce ti se potriveste, iti oferim consiliere gratuita pe mail sau chat online.

16. De ce sa platesc avans ?

Avand in vedere ca aproape toate produsele pe care le comercializam sunt personalizate, orice comanda va fi efectuata  doar dupa confirmarea platii unui avans de minim 50%, din pretul total al comenzii, restul urmand a fi achitat in sistem ramburs. Daca nu s-ar achita avans si dvs ati refuza coletul, noi nu am mai putea folosi acele produse